Možnosti

Není nutné skladnit více variant automobilů v garáži!

Jestliže se účastník silničního provozu nepohybuje často v terénu, jsou vysokonákladové vozy typu Off-road, či SUV v jeho vozovém parku naprosto zbytečné.

Jak popisují následující články, jízda po silnici je pro ně většinou zklamáním!  

https://offroadweb.cz/auto-do-terenu-je-sen-mnohych-lidi-kdyz-si-ho-konecne-koupi-horce-toho-lituji/


Zejména jejich robustnost a vysoké těžiště jsou překážkou dobrých jízdních vlastností.

https://medium.seznam.cz/clanek/zaneta-gregorova-tri-duvody-proc-zakazat-suv-ve-mestech-1755

https://www.cebia.cz/novinky/rady-a-tipy/suv-co-to-znamena-a-ktere-suv-je-nejlepsi

Klasické sportovní vozy nabízí lepší svezení, to je však na úkor pohodlí a praktičnosti v horších podmínkách, které jsou na většině komunikacích Bohužel béžné.

https://www.motocars.cz/typy-automobilu-ktere-nejsou-vhodne-pro-provoz-ve-meste/

          Tilting  =  univerzal!

Protože toto konstrukční řešení dokáže měnit fyzikální hodnoty v zatáčce i ve svahu má potenciál stát se součástí vozů nové generace !!!

Chassis nabízí více možností

100% elektromobil s motory v nábojích všech 4 kol a bateriemi  také v těžišti bočních rámů.
2 x moto superbike  =  1 x supersport !
 Řeší kombinaci 2 menších spal. + 2  volitelných el.motorů!

Navržené el. vozidlo může být plně
funkčním prototypem flexibilního  kabrioletu
.
Tiling - el.sport !? 
Možnosti designu jsou otevřené!

Projekt nabízí mnoho druhů spolupráce !

Pro mentoring, design, kovovýrobu, vývoj asist. elektroniky,    motor-sport, terénní techniku, marketing, investice pro vytvoření interního vývoje, spoluúčast při spolupráci s výrobci aj.


 

V případě navázání dohody s vhodnými subjekty ke zhotovení a homologaci hobby vozidla např. kategorie Le - ŘP od 17 let, jsme schopni ve spojení s kovovýrobou a dalšími inovátory realizovat výrobu menších modelů formou stavebnic. Podobné produkty obecně patří dle průzkumu trhu mezi velmi žádané !

  Motto : " Projekt, který trvá delší dobu nemusí znamenat že je nežádoucí, nýbrž dokládá skutečnost, že některé inovace musí překonat bariéru velkých značek. 

Konzervativní postoj velkých výrobců se dosud nezměnil, atak uživatelé dlouho čekají na aktivní inovace, tak jak tomu bylo před lety v případě paní, která první vynalezla stěrače předních skel! 

https://auto-mania.cz/vite-ze-sterace-celniho-okna-vymyslela-zena-se-svym-vynalezem-ovsem-ve-sve-dobe-neuspela/


Z hlediska výroby není nutné se zabývat otázkou, zda-li již podobné řešení někde existuje, či ne.  Mezinárodní rešerše, které byly provedeny ÚPV a JIC při VUT v Brně před vydáním cz. patentu jsou základem pro úspěšnou realizaci projektu!