Možnosti

Není nutné skladnit více variant automobilů v garáži!

Jestliže se účastník silničního provozu nepohybuje často v terénu, jsou vysokonákladové vozy typu Off-road, či SUV v jeho vozovém parku naprosto zbytečné.

Jak popisují následující články, jízda po silnici je pro ně většinou zklamáním!  

https://offroadweb.cz/auto-do-terenu-je-sen-mnohych-lidi-kdyz-si-ho-konecne-koupi-horce-toho-lituji/


Zejména jejich robustnost a vysoké těžiště jsou překážkou dobrých jízdních vlastností.

https://medium.seznam.cz/clanek/zaneta-gregorova-tri-duvody-proc-zakazat-suv-ve-mestech-1755

https://www.cebia.cz/novinky/rady-a-tipy/suv-co-to-znamena-a-ktere-suv-je-nejlepsi

Klasické sportovní vozy nabízí lepší svezení, to je však na úkor pohodlí a praktičnosti v horších podmínkách, které jsou na většině komunikacích Bohužel béžné.

https://www.motocars.cz/typy-automobilu-ktere-nejsou-vhodne-pro-provoz-ve-meste/

          Tilting  =  univerzal!

Protože toto konstrukční řešení dokáže měnit fyzikální hodnoty v zatáčce i ve svahu má potenciál stát se součástí vozů nové generace !!!

Chassis nabízí více možností

100% elektromobil s motory v nábojích všech 4 kol a bateriemi  také v těžišti bočních rámů.
2 x superbike  =  1 x supersport !
 Řeší kombinaci 2 menších spal. + 2  volitelných el.motorů!

Navržené el. vozidlo může být plně
funkčním prototypem flexibilního  kabrioletu
.
Tiling - el.sport !? 
Možnosti designu jsou otevřené!


 Projekt nabízí mnoho druhů spolupráce !

 Pro mentoring, design, kovovýrobu, vývoj elektroniky,       motor-sport, terénní techniku, marketing, investice pro   vytvoření interního vývoje, spoluúčast při spolupráci s výrobci     aj.


 

V případě navázání dohody s vhodnými subjekty ke zhotovení a homologaci hobby vozidla např. kategorie Le - ŘP od 17 let, jsme schopni ve spojení s kovovýrobou a dalšími inovátory realizovat výrobu menších modelů formou stavebnic. Podobné produkty obecně patří dle průzkumu trhu mezi velmi žádané !

  Motto : " Projekt, který trvá delší dobu nemusí znamenat že je neschopný, nýbrž dokládá skutečnost, že některé inovace musí překonat bariéru konzervativních značek. 


Z hlediska výroby není nutné se zabývat otázkou, zda-li již podobné řešení někde existuje, či ne.  Mezinárodní rešerše, které byly provedeny ÚPV a JIC při VUT v Brně před vydáním cz. patentu jsou základem pro úspěšnou realizaci projektu!