Automobil je celkově tak dobrý, jak dobrý je v zatáčce!          

(Titulek pořadu BBC - Top Gear)


KOMENTÁŘE EXPERTNÍ POROTY:


Pozitivní změna systému
• Při prokázání výhod vůči současným podvozkům by se toto řešení mohlo stát novým
standardem v automobilovém průmyslu.
• Zlepšení uživatelských vlastností
Společenský dopad
. Řešení by mohlo najít uplatnění resp. prorazit si cestu na trh také ve spojení s moderními
elektromobily nebo projekty formule Student apod.
. Dále pro skupinu uživatelů čtyřkolek
Jde o technickou inovaci s nižším rizikem neúspěchu
Roman Šiser ředitel, Česká inovace, o.p.s vedoucí expertní poroty kategorie ČIN Inovační nápad
Prof. Ing. Vladimír Mařík
Vedoucí katedry kybernetiky ČVUT FEEL předseda hlavní poroty Soutěže Česká inovace
Komu: mpbalanc@email.cz
Kopie: Hruška Jakub
V návaznosti na námi získané informace z technologického profilu a fotografiím k Vašemu inovativnímu řešení jsme došli k následujícím závěrům:
systém je pro uvedení do segmentu osobních vozidel limitován určitými variantami karoserie
  • Domníváme se, že Váš model je určen pro zákazníky, které zajímá jedinečnost a unikátnost vozu
  • Vaše řešení může být zajímavé také pro výrobce terénní techniky, kde může být takovýto podvozek žádoucí
  • doporučujeme, abyste Váš prototyp převedl pro větší názornost do 3D CAD, případně si zajistil evropský patent a zkusil řešení prezentovat uvedeným firmám
Marek Houda
Mgr. Marek Houda Business development & Project management Inovacentrum České vysoké učení technické v Praze Jugoslávských partyzánů 3 160 00 Praha 6 - Dejvice.



Uvítáme nabídky aktivní spolupráce studentů, také výrobců malých a středních vozidel a dalších profesí. Podnikatelský plán a technickou dokumentaci je možno konzultovat pomocí e-mailu.




Zakladatelem projektu

je Martin, který získal mnohaletou praxi nejen studiemi (vyučen strojní zámečník, absolvent SPŠStrojní ve Žďáře nad Sázavou, VOŠ na Masarykově univerzitě v Brně), tak především praxí v různých profesí od oprav automobilů, údržby dopravních systémů,  technika při výrobě brzdových bubnů, restauratéra veteránů. Také jistou dobu spolupracoval s firmou, která se zabývala přestavbami elektrokol a el. tříkolek.

Ve studijních letech absolvoval matematicko-fyzikální olympiády, mezi aktivní koníčky patřila mmj. hudba.

V roce 1993 se účastnil natáčení zábavného pořadu ČT - Šance v kategorii kuriozit. 

V současné době se věnuje řemeslné činnosti a vývojem menších el. vozidel..

Zásadním motivem návrhu je posílení trhu novými verzemi ekologicky čistějších výrobků v kategorii malých a středních vozidel především jejich odlehčením, vylepšením jízdních vlastností, minimalizováním potřebného výkonu při podpoře svižné jízdy s konečným eko - ergonomickým efektem!